Insurance officer

administratief juridisch medewerker Functieomschrijving Ons hoofdkantoor in Neder-Over-Heembeek is op zoek naar juridische assistenten om het (juridische) team te versterken. ...

Inhoudsopgave:

administratief juridisch medewerker

Insurance officer

Functieomschrijving

Ons hoofdkantoor in Neder-Over-Heembeek is op zoek naar juridische assistenten om het (juridische) team te versterken. Momenteel telt dit team 4 mensen.

Je belangrijkste taken zijn voornamelijk:

  • Samenwerken met het juridische team van het bedrijf en zijn externe consultants om de follow-up van verzekeringsclaims (operationele aansprakelijkheid, aansprakelijkheid na levering, CAR, machinestoring, schade en andere) onafhankelijk te beheren, inclusief vervolgacties van gerelateerde geschillen.
  • Analyseer en evalueer risico’s (schade aan het project, alle risico’s ter plaatse, vloot), en beheer proactief de verzekeringspolis van het bedrijf (assistentie bij aankoop verzekeringen, relaties met makelaars en verzekeraars).
  • Zorg voor administratief beheer en onderneem kwaliteitsacties.
  • Deelnemen aan interne en externe trainingsactiviteiten.
  • Houd na de training de verschillende informatiesystemen met betrekking tot verzekeringsbeheer up-to-date.
  • Houd verzekeringsstatistieken actief bij. Je werkt mee aan de voorbereiding van de begroting en stelt rapportages (intern en extern) en facilitair op.
  • Naast deze hoofdtaken, zul je ook:
  • Opstellen en opvolgen van ondernemingsakten voor groepsmaatschappijen en vastgoedcontracten (inclusief notariële contracten), en verantwoordelijk zijn voor de bijbehorende administratieve vervolgwerkzaamheden.
  • Je bent verantwoordelijk voor de administratieve coördinatie en werkt samen met de afdeling inkoop om juridische ondersteuning te bieden bij de selectie van onderaannemers.

Gezocht profiel

  • Je bachelordiploma is gericht op verzekeringen of rechten
  • Je hebt minimaal 2 jaar relevante ervaring
  • Je hebt uitgebreide kennis van MS Office pakketten (Word, Excel, etc.).
  • Je bent tweetalig (NL / FR)
  • Je moet onafhankelijk zijn, prioriteiten kunnen stellen, je moet georganiseerd en streng zijn

Onze aanbod

In een energieke en jeugdige werkomgeving bieden we diverse en uitdagende functies, carrièremogelijkheden in België, internationale en permanente opleidingsmogelijkheden, aantrekkelijke salarispakketten en incidentele voordelen (inclusief bedrijfswagen). ) Kan worden geleverd.

https://www.administratieve-medewerker.be/p/receptionist.html

Gerelateerde Berichten

Het kiezen van de juiste studie is een belangrijke beslissing in het leven van elke student. Het kan echter ook een bron van stress en

...

Als we ons productiefaciliteiten voorstellen, zien we mannen met blauwe of witte kragen voor brullende, ratelende machines staan. Veel fabrieken passen deze methode nog steeds

...

werk zoeken Er zijn verschillende traditionele manieren om werknemers aan het werk te krijgen. Ze zullen je echter niet gaan haten.6 manieren om medewerkers aan

...

Informatiemanager Functie Je functie: • Als informatiemanager leid je het centrale team Informatiemanagement dat als expertisecentrum onderdeel uitmaakt van de cel Organisatieontwikkeling binnen Staf & Beleidscoördinatie.

...

Temp agency Waarom moet u weten over frameworks en bibliotheken? Als IT-recruiter is het niet voldoende dat u alleen de namen van bepaalde programmeertalen kent

...

Wij zoeken een interne auditor voor een innovatieve en internationale groep met een omzet van maar liefst 1,5 miljard US dollar. Heb je een masterdiploma

...

Ben je 50-plusser en op zoek naar een nieuwe baan? Dat kan best een opgave zijn. Veel werkgevers hebben liever jongere medewerkers en alleen al

...

Field Service Engineer Wij bieden Voor onze agrarische opdrachtgever ontwaren wij een service- en onderhoudsmonteur. jouw werkveld is hoofdzakelijk op locatie bij de boer. in

...

Technisch tekenaar, Gouda Vnom Zuid-Holland Gouda  Wat ga je doen? wil jij aan de slag bij een dynamischen groeiend familiebedrijf dat specialistisch is in het

...